<$BlogRSDURL$>

terça-feira, julho 20, 2004

Além dos Paradoes 

I miss u
I miss u b/c every once in a while the air smells of u
I miss u b/c a dog barking in the distance echoed back my longing for u
I miss u b/c i see the apple trees blooming and that in itself takes me back to u,
and there, i miss u
I miss u
e queres saber porquê?
I miss u b/c the thought of having um corneto de frutos silvestres
ou um perna de pau brings me back to u
for only u can do such a thing to me
I miss u b/c a aragem do mar provoca-me saudade
e o pôr do sol, ou falta dele, traz-me lágrimas aos olhos
Lembro-me claramente de descer as dunas só pra poder sentir a areia fina entre os meus dedos
e lembro-me da maneira que as ondas batiam (e continuam a bater) contra os rochedos, as divisoes dos paradoes
and i remember my heart cooling off as i sat there w/ so many voices, so many people, yet completely isolated from my surroundings
I long to have u back
I long to go to u
to finally greet u
to be able to breathe u once again
to feel u brush against me
na aragem, no silêncio recentemente quebrado, nesse barulho calmo e sutil do dia recem nascido
quero beijar-te ao sair do aviao

| |

This page is powered by Blogger. Isn't yours?